Giveaway Wedding Anniversary SA & Suami Yang Ke 3 Tahun

Ingat lagi, masa hari persandingan SA ammi memang tak boleh nak hadir sebab ada kenduri di Melaka.  Jadi sebelum kitorang gerak ke Melaka malam tu, ammi ajak abah gi rumah SA yang sejengkal je dari rumah ammi.  Ammi nak serahkan hadiah kahwin untuk pengantin.

Masa ammi sampai tu pengantin yang baru je beberapa jam dinikahkan tu tengah duduk berdua dibawah khemah.  Entahlah apa yang dorang pikirkan...yelah pengantin baru.  Mesti tertanya-tanya kenapalah lambat sangat nak malam.  Ahaksss.

Alhamdulillah, tau-tau dah 3 tahun usia perkahwinan kak SA & Abg Haidy.  


Masih di Fasa 1 perkahwinan tapi both of you are matured adults.  Dah takde lagi dah perangai budak-budak muda baru nak rasai perkahwinan.  Masing-masing dah boleh kawal emosi, kawal marah sebab pengalaman lalu banyak mengajar.  

Semoga Allah terus pelihara rasa kasih sayang kalian dan terus kekal bersama walaupun nanti kulit tangan, kulit muka masing-masing dah level-level macam baju yang kita dah basuh pastu kita longgok dalam bakul kain.  Ahakss..

Happy Anniversary kakak!

0 comments