25.8.2026 - 27.8.2026 anak-anak Superisme2327 ada kem kepimpinan di Pusat Latihan Kenegaraan Alor Gajah . Back to back sebenarnya aktiv…
Selalu nampak kedai kalau ke ST Rosyam di Senawang tapi tak pernah pergi. Bila tercari-cari tempat nak makan mesti selalu lupa nak ke si…
Pagi Isnin sebelum check out dari Bayou Lagoon abah bawa Alip mandi di waterpark. Tapi sebelum tu abah dah tapaukan breakfast untuk kami.…
Masa hari motivasi di sekolah Khilfi ammi & abah decide untuk tinggal di Amari Lagoon (letaknya di Bayou Lagoon Park Resort . Dia ad…
Hari apantah last week time-time dah naik atas katil dapatlah mesej dari Group Sarana Superisme . Ada program motivasi pelajar bersama ibu…
Haritu tengok Cie dok buat entry dia beli pes Kak Zaidah . Ammi pun sesajalah cari kat TikTok tapi tengok gitu jelah tak add to cart pun. …
Subscribe to:
Posts (Atom)
.png)
.png)
.png)


.png)