Jumaat lepas (28.8.2026) pagi macam biasa lepas Subuh ammi masuk dapur. Sebab Work From Home jadi tiap Jumaat insyaallah adalah sarapan at…
Dari 2 minggu sudah kita berdua plan nak berjumpa. Bagi date A, kita boleh dia tak boleh. Bagi date B, dia boleh kita pulak boleh. Mujur j…
25.8.2026 - 27.8.2026 anak-anak Superisme2327 ada kem kepimpinan di Pusat Latihan Kenegaraan Alor Gajah . Back to back sebenarnya aktiv…
Selalu nampak kedai kalau ke ST Rosyam di Senawang tapi tak pernah pergi. Bila tercari-cari tempat nak makan mesti selalu lupa nak ke si…
Pagi Isnin sebelum check out dari Bayou Lagoon abah bawa Alip mandi di waterpark. Tapi sebelum tu abah dah tapaukan breakfast untuk kami.…
Masa hari motivasi di sekolah Khilfi ammi & abah decide untuk tinggal di Amari Lagoon (letaknya di Bayou Lagoon Park Resort . Dia ad…
Subscribe to:
Posts (Atom)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
