Daripada haritu ammi ternampak ramai yang buat entry tentang pencarian bloglist di blog Ejulz . Ammi ni bila tengok di handphone memang la…
Hari Jumaat minggu lepas 28.8.2026 selepas jemput Alip dari sekolah kita terus je shoot ke Melaka untuk jemput anak lanang ni pulak. Kali…
Ingat lagi, masa hari persandingan SA ammi memang tak boleh nak hadir sebab ada kenduri di Melaka . Jadi sebelum kitorang gerak ke Melaka …
Minggu lepas ammi cuma kerja 2 hari je. Rabu dan Khamis je. Minggu ni pulak ammi cuma kerja 3 hari je. Selasa, Rabu & Khamis. Kalau …
Awal bulan August haritu ammi dapat message dari Faa kat email. Dia kata ammi jadi top commentator di blog dia untuk bulan Julai dan dia …
Ammi ni bukan peminat kek sangat. Makan tu makanlah tapi takdelah sesaja craving singgah kedai beli seslice. Tapi entahlah kenapa semingg…
Subscribe to:
Posts (Atom)


.png)
.png)
.png)
.png)