Ingat lagi, masa hari persandingan SA ammi memang tak boleh nak hadir sebab ada kenduri di Melaka . Jadi sebelum kitorang gerak ke Melaka …
Minggu lepas ammi cuma kerja 2 hari je. Rabu dan Khamis je. Minggu ni pulak ammi cuma kerja 3 hari je. Selasa, Rabu & Khamis. Kalau …
Awal bulan August haritu ammi dapat message dari Faa kat email. Dia kata ammi jadi top commentator di blog dia untuk bulan Julai dan dia …
Ammi ni bukan peminat kek sangat. Makan tu makanlah tapi takdelah sesaja craving singgah kedai beli seslice. Tapi entahlah kenapa semingg…
Orang menjemput kita penuhilah jemputan itu. Syarat-syarat Nieza simple je 1. Follow blog Nieza . 2. Buat 1 entry tentang segmen. 3. Leta…
Jumaat lepas (28.8.2026) pagi macam biasa lepas Subuh ammi masuk dapur. Sebab Work From Home jadi tiap Jumaat insyaallah adalah sarapan at…
Subscribe to:
Posts (Atom)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)