Dah lama dah ammi tau tentang Polperro sebab kawan-kawan di Shah Alam selalu je makan kat sini.  Ammi ada join satu group yang majoritinya orang Shah Alam yang ammi kenal dari satu forum wanita.  Ammi tersesat kat situ sebab masa tu ammikan pelajar UiTM Shah Alam.  Hahahha kita rasa kita pun orang Shah Alam juga padahallll...singgah belajar je pun.  Tapi itulah kawan-kawan enjin susah nak mati ammi dari zaman ammi sebelum Kyra lahir lagi.  

So, ada sekali tu ammi ke Seremban 2 dan nampak kedai ni.  Ammi macam ..ehhhh ada cawangan ke kedai ni?  Bila check..ohhhh banyak cawangannya dan yang di Seremban ni yang paling latest.  Baru je buka 30.12.2023.  Tapi masa google nampak ramai je dah review makan di outlet ni before that.  Ni re-opening ke apa ntahlah.

Jadi marilah kita paksa abah belanja.  Dan time ni jugaklah hujan turun selebat-lebatnya tapi tak kira nak juga makan kat luar.  


Chicken Grill Carbonara Spaghetti, Ozil punya


Ammi punya Sizzling Chicken Grill with Tiger Prawn.  Taknak kalah betul pilihan.


Abah punya Lamb Chop Premium


Kyra punya Carbonara Beef Spaghetti

Ada mushroom and garlic bread juga dan air.


Dan total damagenya banyak ni je.  Murahlah ammi rasa harga kat kedai ni.  Taste wise boleh diterima tekak.  Takdelah sedap kebaboommmmm makan sampai pejam-pejam mata, tapi as I said rasa yang boleh diterima tekak dan boleh repeat.  

Patutlah kawan-kawan ammi dulu lepas situ, situ lagi dorang pergi bawa anak-anak.  Affordable rupanya.

Nanti kita bawa Khilfi pulak makan kat sini.  Kesian dia masa kitorang makan ni dia di asrama.