Tengah-tengah idea menulis kelaut, jadi bila ada rakan-rakan blogger yang buat GA dan kita sempat join kita join.  



Banyak perkongsian Mamapipie dalam blognya yang ammi suka.  Soal jawab agamanya yang kadang-kadang kita nampak mudah tapi sebenarnya banyak membantu.  Bila baca baru macam, ehhhhh selalu kita buat camni.  Salah rupanya.

Tapi dalam banyak-banyak posting, kisah mistik pertama yang Mama post yang menarik minat ammi.  Ammi jadi tertunggu-tunggu kisah mistik seterusnya sebab kisah yang Mama kongsikan bukan dari rekaan atau dari mulut orang lain tapi dari pengalaman dia sendiri.  Memang wujud je manusia yang Allah bukakan hijab dia untuk dapat melihat perkara-perkara mistik.  Ammi pun taktau hijab yang Allah kurniakan tu satu kelebihan atau keburukan.  Mama sendiri rasa camna agaknya?

Korang yang belum baca cerita mistik tu boleh tekan link ni.... Kisah Mistik 1: Bila Awak Sorang Aje Nampak Menda tu (Benda Putih di Langit)

Jom kawan-kawan yang lain tekan banner kat atas and join GA Mamapipie ni ... bagi semangat kat Mamapipie untuk rajin menulis semula.  Lama dah dia perap blog dia tu. (Ehhhh cakap kat orang, sendiri pun sama juga).  Hiksssss