Korang mesti dah seronok nak bercuti kan?  Ammi tengah on the way balik kerja.

Haritu ammi layan cerita hindustan ni masa on the way balik kerja.  Bila balik awal...mata macam tak boleh je nak tidur dalam train sebab mata dah di'train' untuk tidur lepas pukul 5 petang..ahakss.  Boleh gitu?

Jadi kalau balik awal ammi kenalah naik commuter sebab bus paling awal untuk ke Seremban mula jam 4 petang.  Buka group telegram dan tengok inilah cerita paling baru.  Ammi sejenis malas nak scroll mencari sebab ammi tak ada pelakon Hindustan favorite selain Amitabh Bachan.

**************

Cerita ni tentang Honey Kohli yang baru berusia 14 tahun.  Family dia dapat tahu dia pregnant dan lepas disoal rupa-rupanya yang merogol dia adalah guru tuisyen dia.  Cikgu tu nampak very nerd hinggakan orang keliling pun tak sangka cikgu tu yang buat.  Yelah...manusia ni bertopengkan syaitan...

Mak & Ayah Honey kalau boleh nak gugurkan je kandungan tu lagi pun Honey ada cita-cita..budak bijak.  Tapi masalahnya di masih dibawah umur.  Jadi kena dapat kebenaran mahkamah untuk lakukan abortion.  Nak dapatkan kebenaran tu pun..alahaiiiii jenuh.  Sampaikan kandungan tu pun dah lebih dari 'usia' yang selamat untuk digugurkan.  

Respect dengan lawyer yang represent Honey.  Beriya dia berusaha untuk dapatkan kebenaran Mahkamah demi masa depan gadis tak berdosa ni.  Dan Honey pun sangat keras untuk perjuangkan haknya untuk menggugurkan anak tersebut dan keadilan untuk dirinya supaya si pelaku dikenakan hukuman yang setimpal.  Tapi birokrasi memang menyusahkan.

Dapatkah Honey gugurkan kandungannya?