Semalam sekolah anak ammi buat sambutan hari guru.

Jadi kami parents kelas tahun 6 dah pakat nak bagi hadiah special dekat bekas guru kelas anak-anak kami sepanjang 2 tahun dia jaga anak-anak kami waktu di darjah 4 & 5.  Rasa sedih sebenarnya sebab dia tak terus jadi guru kelas untuk tahun terakhir anak di sekolah rendah tapi nak buat macam mana kan.. keputusan pengurusan kenalah kita ikut.

Guru yang sangat sangat sangat baik dimata ammi.  Tak berkira sikit pun dengan setiap parents, setiap anak murid dia.

Ammi ingat lagi anak sorang student tu pindah sekolah.  Ada masalah dengan buku teks di sekolah baru, cikgu ni yang bersungguh-sungguh tolong parents tu selesaikan masalah buku teks sekolah baru.  Siap dia pergi ke sekolah baru student tu untuk selesaikan masalah yang timbul walaupun itu diluar bidang kuasa dia.  Dan banyak lagilah perkara diluar bidang tugas sebagai guru yang dia buat untuk anak-anak muridnya.  Semoga Allah saja yang balas budi baik Cikgu Rasyidi ni.




Hadiah tak seberapa hasil collection duit ibu bapa...


Kita wakilkan je pada ibu-ibu yang FTHW untuk serahkan hadiah buat cikgu.

Sebak ammi baca ucapan terima kasih cikgu.  Eh over tau ammi.



Ammi tak perasan sebenarnya ada 3 orang ibu kat dalam gambar ni.  Bila dorang dok cakap dalam group baru ammi perasan.  Nampak nau ibu-ibu ni semua rendang-rendang belaka termasuklah ibu yang tengah menaip kat blog ni ahakssss.

Semoga cikgu sentiasa diberikan kesihatan yang baik untuk terus mendidik anak-anak yang lain.

Terima kasih buat Hana, Yunie, Aida, Kak Mas yang sepanjang 6 tahun ni sentiasa aja jadi Bendahari, Setiausaha, makcik pengelola kat group ibu bapa anak-anak Anugerah.