Terbaca tentang kisah fake dimple dan memang sekarang ni jadi trend perkara-perkara yang tak boleh dibuat itulah juga yang sibuk nak dibuat.  Mengubah ciptaan Allah tanpa sebab itu kan HARAM?

Ketahuilah korang, Allah dah cipta manusia sebaik-baiknya.  Kalau kita rasa kita tak cantik dari segi rupa, kita cantikkanlah dari segi adab, sahsiah.  Tipulah kalau kata "apa ada pada rupa"... rupa itu memanglah ada "tempat"nya.  

Semua orang kalau boleh nak dapat pasangan yang handsome dan cantik tebabooommmm...tak ada cacat cela kalau boleh.  Tapi kalau dah Allah kata itu je level kecantikkan yang Allah nak bagi, terimalah.  Allah Maha Mengetahui.  Dengan menjadikan korang cantik macam bidadari mungkin korang akan sombong melangit jalan tak pandang ke tanah langsung.  Mana tau???




Dan tengah-tengah baca pasal kes komplikasi prosedur dimple palsu ni datang pulak makcik berlesung pipit ni kata.." seeeeeee, tak perlu susah-susah", sambil tayang lesung-lesungnya yang ada.


Si makcik ni...ntah berapa banyak lesung dia nak ada ntah.. sana sini nak berlekuk.  Cacat sungguh ye kamu ni sebenarnya.

Dan ketahuilah, lesung pipit ini adalah salah satu bentuk kecacatan sebenarnya.


Gambar dari Google.