Ammi ni bukan peminat kek sangat. Makan tu makanlah tapi takdelah sesaja craving singgah kedai beli seslice. Tapi entahlah kenapa semingg…
Orang menjemput kita penuhilah jemputan itu. Syarat-syarat Nieza simple je 1. Follow blog Nieza . 2. Buat 1 entry tentang segmen. 3. Leta…
Jumaat lepas (28.8.2026) pagi macam biasa lepas Subuh ammi masuk dapur. Sebab Work From Home jadi tiap Jumaat insyaallah adalah sarapan at…
Dari 2 minggu sudah kita berdua plan nak berjumpa. Bagi date A, kita boleh dia tak boleh. Bagi date B, dia boleh kita pulak boleh. Mujur j…
25.8.2026 - 27.8.2026 anak-anak Superisme2327 ada kem kepimpinan di Pusat Latihan Kenegaraan Alor Gajah . Back to back sebenarnya aktiv…
Selalu nampak kedai kalau ke ST Rosyam di Senawang tapi tak pernah pergi. Bila tercari-cari tempat nak makan mesti selalu lupa nak ke si…
Subscribe to:
Posts (Atom)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)